Ismét az irodában, bővebben a munkahelyi higiéniáról

Az elmúlt 2 év COVID 19-járvánnyal kapcsolatos eseményei számos próbatételt hoztak a munka világába. A vállalatok vezetőit és dolgozóit gyors reagálásra, innovatív ötletek megvalósítására késztették a munkavégzés hatékonyságának fenntartása és az együttműködés új módjainak felkutatása érdekében. A járvány következtében ahol csak lehetett, bevezették az otthoni munkavégzést és mondhatni, hogy hónapokra szinte teljesen kiürültek az irodák, nagy irodaházak.

Irodai higiénia

Mostanra a járvány enyhe időszakában azonban egyre több vállalat várja el dolgozóitól újra a személyes jelenlétet a munkahelyen.

Az alacsony minőségű takarítás rossz fényt vethet egy vállalat hírnevére. Egy kifogástalanul takarított irodai környezet azonban segít a cég pozitív megítélésében mind a dolgozók, mind a vállalat területére látogató partnerek, ügyfelek körében. Kétségtelen, hogy az emberek szívesen lépnek be egy olyan helyre, ahol tisztaság fogadja őket. Azt tapasztaltuk, hogy a járvány kezdete óta a munkaadók nagyobb hangsúlyt fektetnek a munkahelyi higiéniára, a tiszta munkakörnyezet biztosítására. Cégünk partnerei is arról számoltak be, hogy a munkavállalói oldalról is fogalmazódtak meg új igények a munkahelyi környezetet, különösképpen a biztonságot és a higiéniát illetően.

A tiszta környezet megteremtése számunkra nem kihívás, hanem küldetés, melyért minden nap elhivatottan dolgozunk.

Mire figyelünk az irodai takarítások során?

Munkaállomások

A napi takarítások során a rutinfeladatok mellett - szemetesek ürítése, portalanítás, padlózat és szőnyegek porszívózása - kiemelt feladatként tekintünk a fertőtlenítésre, különös tekintettel azokra a közösségi terekre, ahol nagyobb az átmenő forgalom.

A gyakran érintett felületeket, mint például a kilincseket, kapcsolókat, konnektorokat, íróasztalokat, monitorokat, billentyűzeteket, székeket, mosdókat, irodaházak teakonyháit minden nap fertőtlenítjük.
Extra figyelmet fordítunk azokra a helyekre, ahol a hibrid munkavégzés alkalmazása során a munkaállomásokon dolgozó munkavállalóknak nincsen kijelölt fix helyük, így az egyes munkaállomásokra gyakran más-más személy kerül.

A napi takarítási feladatokat személyzetünk az irodákban található dolgozói létszámtól függetlenül, folyamatos intenzitással folytatja, nem számít, hogy az irodai dolgozók kisebb létszámban látogatják az irodát, a MasterClean takarító csapata akkor is a maximumot nyújtja.

Irodai mosdók

A nem professzionális takarítás amellett, hogy higiéniátlanná teheti egy vállalat arculatát kellemetlen egészségügyi következményekkel is járhat, továbbá egy piszkos és gondozatlan irodai mosdó negatív hatással lehet a munkavállalók munkamoráljára is.

Ezt szem előtt tartva állítottunk össze néhány professzionális irodai mosdó tisztítási tanácsot:

1. Felszerelések az irodai mosdókban

A megfelelő felszerelés birtokában sokkal könnyebbé válik a munkahelyi mosdók tisztán és higiénikusan tartása. Az automata szappanadagolóval felszerelt irodai mosdók javítják a kézhigiéniát és minimalizálják a ragacsos szappan okozta rendetlenséget. A hatékony kézszárítók alkalmazása is javítja a higiéniát és csökkenti a papírhulladékot. A MasterClean takarítói környezetbarát tisztítószerekkel és újrafelhasználható mikroszálas kendőkkel végzik az irodai mosdók takarítását. A gyakran érintett felületeken baktériumellenes felületi fertőtlenítőszert alkalmazva.

2. Takarítási ütemterv

Az irodában tartózkodó dolgozók mosdó használati gyakoriságának megfelelően érdemes meghatározni azt a takarítási ütemtervet, amely biztosítja a mosdók tisztaságának folyamatos szintentartását. Szakembereink a mosdók tisztaságának felügyelete mellett folyamatosan figyelemmel kísérik a higiéniai termékek fogyását is, melynek köszönhetően optimalizálni tudjuk a vállalatok higiéniai anyagokra fordítható költségeit.

3. Figyelünk a részletekre is!

Annak érdekében, hogy az irodákhoz tartozó közös használatú mosdók egésze szikrázóan tiszta maradjon, fontos, hogy minden területre odafigyeljünk. Nemcsak a padló és szaniterek tisztasága fontos, figyelnünk kell a toalett külső és belső felületétől kezdve, az ajtókon át egészen a tükrökig.


A MasterClean képzett, munkájára igényes, precíz takarító személyzettel látja el a partnereink irodaházainak tisztántartását, csatlakozzon az Ön vállalata is elégedett ügyfeleink közé!

linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram