Makulátlan bevásárlóközpont takarítás az év végi akciók alatt is

2022.11.28.

Tisztaság shoppingolás közben is

Míg tavaly még 1,5-2 méteres távolságot tartva egymástól, orrot és szájat eltakaró maszkban vásároltak az emberek, mondhatni, hogy idén a bevásárlóközpontokban történő karácsonyi shoppingolások visszatértek a normál kerékvágásba. A napokban zajló “black friday”, “cyber monday” és a karácsony előtti egyéb akciók naponta több ezer embert vonzanak a plázákba. Van aki az utolsó pillanatra hagyja, és van, aki már hetekkel az ünnepek előtt becsomagolt minden ajándékot. De mi a helyzet a plázák takarításával? Hogyan készül a MasterClean Kft. a november végi és decemberi időszakban a bevásárlóközpontok takarítására és a megnövekedett forgalomra?

A plázák, bevásárlóközpontok rengeteg szabadidős lehetőségeket kínálnak, az ilyen jellegű intézmények takarításában az a kihívás, hogy nap mint nap nagy a gyalogosforgalom, különösen így év végén. Az emberek azért mennek a bevásárlóközpontba, hogy pihenjenek, vásároljanak és szórakozzanak, ezáltal nyitástól zárásig változó létszámmal, de folyamatosan jelen vannak az épületekben.

Soha nem kelt pozitív benyomást a bevásárlóközpontok látogatói számára, ha a hely nincs megfelelően kitakarítva, karbantartva. Szerződött partnereink között található bevásárló központok mindegyike hatalmas gyalogos forgalmat bonyolít le egész évben. Az emberek azért mennek oda, hogy meglátogassák az olyan területeket, mint az ételudvarok, kiskereskedelmi üzletek, élelmiszerboltok, étkezőhelyek, edzőtermek, mozik. Mivel a szolgáltatási paletta és az épületek mérete plázánkként változó a bevásárlóközpontok takarításának megtervezése különösen komplex előkészületeket, tervezést és szakmai tudást igényel.

Személyre szabott stratégia és alkalmazkodás az egyedi igényekhez

Vállalatunk mind a 12 bevásárlóközpontunk számára hatékony és személyre szabott takarítási stratégiával rendelkezik, hogy a legjobb takarítási megoldásokat kínálja minden egyes általunk takarított bevásárlóközpont számára egész évben, legyen szó rendszeres napi takarításról, ügyeleti takarításról, vagy akár nagytakarításról. Kereskedelmi takarító cégként számunkra mindig is a kiváló vásárlási élmény biztosítása szerepelt első számú prioritásként. A bevásárlóközpont takarításnak pozitív légkört és nyugodt környezetet kell teremtenie, hogy hívogató legyen a vásárlók számára. Vállalatunk olyan takarítási szolgáltatásokat nyújt, amelyek illeszkednek a bevásárlóközpont takarításának egyedi tisztítási követelményeihez.

Fő kihívás: padlótisztítás a plázákban

A padlók jelentik a plázák tisztításának fő kihívását. A be- és kijárati pontok gyorsabban szennyeződnek, mint a bevásárlóközpont többi területe. E hatalmas padlóméretek fizikai tisztításának fenntartása mellett a MasterClean csoport takarítói mindig figyelembe veszik a bevásárlóközpontba járó összes ember biztonságát is, különös tekintettel a csúszós padlókra. Vállalatunk gondoskodik az épületbe látogatók biztonságáról és maximalizálja a szőnyegek használatát a bevásárlóközpont minden be- és kilépési pontján. Ez segít a tisztításban, mert elegendő mennyiségű koszt és nedvességet tud összegyűjteni a területre be- és kilépő emberek lábbelijéről. Dolgozóink folyamatosan figyelemmel kísérik a szőnyegek állapotát is, így amennyiben az extra tisztítást igényel, akkor extra szőnyegtisztítást is végeznek. Ez megakadályozza a szennyeződés és a por terjedését. A rendszeres takarítás tisztán és ápoltan tartja a bevásárlóközpontot, mely csökkenti az esetleges biztonsági kockázatok lehetőségét is.

Tisztaság és kellemes illat a mosdókban

A padlók mellett a bevásárlóközpontok takarításának következő kihívást jelentő területe a mellékhelyiség. Nyilvánvaló okokból a bevásárlóközpontokban található mosdók is jelentős forgalmat bonyolítanak le. Ha nem tartják megfelelően karban, kellemetlen szagot áraszthatnak, ami valljuk be nem túl vonzó a vásárlók számára. A tiszta mellékhelyiség megfelelő módja annak, hogy pozitív benyomást keltsen a plázalátogatókban. A folyamatos fertőtlenítés mellett dolgozóink a higiéniai anyagok pótlásáról is gondoskodnak.

Környezettudatosság a pláza takarítása során is

A takarítógépeink kiválasztása során rendkívül fontos szempont a gyártói környezettudatos szemlélet és a környezeti terhelés minimalizálása. Társaságunk stratégiai partnere az ECOLAB, mely már 8 éve a világ legnagyobb vegyianyag szállítója és egyben a Master csoporté is, folyamatosan támogatja vállalatunk működését többek között a közösen kidolgozott takarítási tervek elkészítésével is.

A bevásárlóközpontok takarítására kiváló minőségű, környezetkímélő, vagy vegyszermentesen működő ipari - felmosó és porszívó - rendszeresen karbantartott takarítógépeket használunk. Kiváló minőségű porszívóink gondoskodnak arról, hogy eltávolítsák a sarat, a kiömlött ételeket és italokat, a port és a koszt a bevásárlóközpont központjából. A Master csoport által használt környezetbarát tisztító- és fertőtlenítőszerek szigorú higiéniai és tisztasági követelményeknek felelnek meg, ezen kívül EU „Flower” öko-címkével és SWAN öko-címkével is rendelkeznek.

Csatlakozzon Ön is az általunk takarított bevásárlóközpontok közé és kérjen ajánlatot az alábbi “AJÁNLATKÉRÉS” gombon keresztül!
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram