Míg tavaly még 1,5-2 méteres távolságot tartva egymástól, orrot és szájat eltakaró maszkban vásároltak az emberek, mondhatni, hogy idén a bevásárlóközpontokban történő karácsonyi shoppingolások visszatértek a normál kerékvágásba. A napokban zajló “black friday”, “cyber monday” és a karácsony előtti egyéb akciók naponta több ezer embert vonzanak a plázákba. Van aki az utolsó pillanatra hagyja, és van, aki már hetekkel az ünnepek előtt becsomagolt minden ajándékot. De mi a helyzet a plázák takarításával? Hogyan készül a MasterClean Kft. a november végi és decemberi időszakban a bevásárlóközpontok takarítására és a megnövekedett forgalomra?
A plázák, bevásárlóközpontok rengeteg szabadidős lehetőségeket kínálnak, az ilyen jellegű intézmények takarításában az a kihívás, hogy nap mint nap nagy a gyalogosforgalom, különösen így év végén. Az emberek azért mennek a bevásárlóközpontba, hogy pihenjenek, vásároljanak és szórakozzanak, ezáltal nyitástól zárásig változó létszámmal, de folyamatosan jelen vannak az épületekben.
Soha nem kelt pozitív benyomást a bevásárlóközpontok látogatói számára, ha a hely nincs megfelelően kitakarítva, karbantartva. Szerződött partnereink között található bevásárló központok mindegyike hatalmas gyalogos forgalmat bonyolít le egész évben. Az emberek azért mennek oda, hogy meglátogassák az olyan területeket, mint az ételudvarok, kiskereskedelmi üzletek, élelmiszerboltok, étkezőhelyek, edzőtermek, mozik. Mivel a szolgáltatási paletta és az épületek mérete plázánkként változó a bevásárlóközpontok takarításának megtervezése különösen komplex előkészületeket, tervezést és szakmai tudást igényel.