A MasterClean vállalatcsoport több mint 19 éve a piac meghatározó szereplője az épületüzemeltetési szektornak. Szolgáltatási tevékenysége: teljes körű takarítás, zöldterület gondozás, őrzés-védelem és műszaki karbantartás bevásárlóközpontokban, irodaházakban, gyárakban, szállodákban, kereskedelmi egységekben, bankfiókokban, sportlétesítményekben és közintézményekben az ország egész területén.
Bővülő csapatunkban keresünk főállású, elkötelezett
LOGISZTIKAI MUNKATÁRSAT.
Feladatok:
- A készletgazdálkodás adminisztratív kezelése
- Beszerzésekkel kapcsolatos tenderekhez szükséges adminisztratív feladatok ellátása
- Kapcsolattartás a partnereinkkel, illetve a társosztályokkal
- Raktáros munkatársakkal való szoros együttműködés
- Autóflotta kezelése
- Meglévő géppark nyomon követése
- Logisztikai folyamatok kezelése, optimalizálása
- Kimutatások készítése, folyamatos riportolás a vezetőség felé
Az álláshoz tartozó elvárások:
- Legalább 2-3 éves releváns tapasztalat
- Jó stressztűrő-képesség
- Megbízható és gyakorlat-orientált számítógépes ismeretek (kimagasló Excel, Word, PowerPoint)
- B kategóriás jogosítvány, vezetői tapasztalattal
Az állás betöltéséhez előnyt jelent:
- Felsőfokú szakirányú végzettség
- Angol nyelv társalgási szintű ismerete
Amit kínálunk:
- Versenyképes bérezés
- Vonzó juttatási csomag (cégautó, laptop, telefon, éves bónusz)
- Stabil munkahely
- Biztos, hosszútávú munkalehetőség
- Dinamikus tapasztalt csapat és vállalatvezetés
Munkavégzés helye:
Jelentkezés motivációs levéllel és fényképes szakmai önéletrajzzal, valamint fizetési igény és a meghirdetett állás elnyerése esetén a munkakezdés lehetséges időpontjának megjelölésével az alábbi linken keresztül lehetséges: